BLÄÄÄÄÄÄ!!!

                                               
                                                   TORSDAG MORGON!!

                                    Idag är jag så tröööööööööttt har knappt sovit en blund.
                                    Vaknade flera ggr av att det var någon som höll i mej.
                                    Någon höll fast min arm och ville inte släppa taget.
                                    Gick upp och kollade men jag VAR ensam.
                                    Tillbaka till sängen och somnade en stund till.
                                    Vaknade än en gång att någon höll i mej,riktigt hårt.
                                   Skumt men så var det.
                                  
                                   Jaha idag blir det till att gå på stan med mina eleganta döttrar.
                                   Ska inte köpa någonting bara titta,jo just.
                                   Slutar alltid med att jag kommer hem med en liten påse.
                                   Ska även åka runt å tända ljus för pappa,mormor och farmorsmor.

                                  Hem å packa ner lite kläder å sen sova.
                                  Åker vid 8.00 i morgon bitti.
                                  En helg utan matlagning å disk. MUMMA DET.
                                  Det ska bli görgött.
                                  Systrarna Jonsson vet jag ska på fest.
                                  Huga vad dom kommer att må dåligt på söndag,hahahahaha.

                                 Näe då, hoppas dom får det trevligt å blir jättefull.
                                 Till alla er andra så hoppas jag ni får en trevlig All helgona helg.
                                 Tänd ett ljus för alla dom som inte finns med oss längre.
                                                         KRAM PÅ ER!!!
                                  


Kommentarer
Postat av: Mia

haha de är inte allas mammor som önskar att döttrarna ska bli jättefulla! love you! :*

2009-10-29 @ 09:37:53
URL: http://korniiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0