Önskningar!!

Har sagt till mina små odjur till barn att jag vill ha en önskelista av dom.
Näe då, stor kommer dom aldrig att bli.
När en mamma tänker på julklappar så blir det raggsockor, vantar, en kastrull och en massa annat nyttigt.
Tror ni att barn uppskattar det??
Näpp dom vill ha värsting saker.

Mia har önskat sig en SKOTER, THAILANDSRESA, PIERCING t.ex.
Jo men jag ilar ut och handlar detta.

Kära barn!!!
Julen handlar inte om en massa prylar som är svindyra.
Det är tanken bakom gåvan som räknas.
Fast det skiter dom väl fullständigt i!!!

Vad Malin önskar sig vet jag inte ännu.
Hon sitter väl och tittar i nån möbelkatalog och önskar sig nåt svindyrt.
Eller en klädkatalog med märkeskläder.

Jag vet att jag ska få nån illaluktande duschkräm av dom.
Den ska jag få för att dom inte fick nån Halloween påse med godis.
Ja en mamma hon får minsann vara nöjd med det hon får!!!!

Men är inte barnen snälla så kanske dom får ett paket RUSSIN inlindat i toapapper!!
Å då har jag varit snäll!!
Är jag riktigt elak så äter jag upp alla russin och sedan snyter jag mej i toa papperet å sen får dom det!!

Jodå en mamma behöver inte alltid vara snäll på julen.
I år ska jag vara egoistisk och bara köpa paket till mej själv.
Jag ska slå in dom i guld och silver papper mycke glittersnören på dom och dom är bara MINA!!!!
Då kan dom sitta där med sitt tomma russinpaket och snyta sej i det redan insnorade toapapperet!!!!


Kommentarer
Postat av: Mia

hööredu! nu jävlar blire inte ens en illa luktande duschcreme alltså!

2009-11-16 @ 10:57:09
URL: http://korniiii.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Hej!

Och tusen tack för paketet! Hihi

Den var delikat!



Ser att Mailn och Mia får en svår jul... du kan ju alltid lägga i några tomma karamellpapper i russinpaketet! ;)



Kram

2009-11-16 @ 17:17:54
Postat av: Mia

jag tycker ullabulla e stygg nu som allierar sig med dig här!!

2009-11-17 @ 17:08:56
URL: http://korniiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0