Morgon!!

Det är lördag morgon.
Som vanligt är ögonen fortfarande kvar i sängen.
Vill sova läääääääänge till.
Inte för att jag blir något piggare men bara för att.

Det har gått 3 månader sen du lämnade oss.
Kan inte fatta att tiden går så fort.
Brukar fara upp till din viloplats lite då och då.
Känns lite konstigt att se ditt namn på en sten.
Som Mia skrev, vem ska nu sitta i min fåtölj å äta godis?
Du kommer att vara så saknad så det finns inte.
Saknar dej Pappa!!!

Nästa helg då är det inledning på julen,tycker jag!
Skyltsöndag, adventsfint i alla fönster.
Fast nån snö lär vi ju inte få tills dess.

Julklappar har jag inte ens börja tänka på.
Fast det är ju inte så svårt att slå in ett paket russin!!!!!
Kanske kan det bli något till paket till barnen, vem vet?

Idag händer det inte möe.
Ska åka in till Mia och Peppe med paket.
Peppe har blivit ett år äldre.
Hoppas det blir go"fika!!!
Ja nå mer har jag inte just nu på hjärtat.

                                    KRAM PÅ ER!!

Kommentarer
Postat av: sandra

JAG SAKNAR DIG MOTTI!!! jag önskar mig en dator i julklapp! PUSS!

2009-11-30 @ 20:41:05
URL: http://sandranathaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0