TISDAG FÖRMIDDAG!!!

Har väl inte så mycket att förtälja en dag som denna.
Det har snöat i natt och jag vet vem som har nedkallat den. Grrrr.
Fast ska man kunna åka skoter så måste det ju finnas snö så klart.

Vill ha vår nu. Fast det kan man ju glömma för det lär säkert komma en meter snö till.
Är det vinter så är det.
Vill åka till Stockholm nu. Fast det kan man ju glömma för det blir inte förrän i mars.
Vill ha lön nu. Fast det kan man ju glömma en vecka till.
Vill inte jobba. JO det vill jag ju så det kan man inte glömma.

Vill,vill vill.
Det är så mycket man vill göra och vill ha.
Såg att Mia vill ha en volume master men det kan hon glömma till Augusti, hahaha.
Själv vill jag göra om här hemma, riva en vägg, byta skåpluckor, flytta upp databordet till hallen, tapetsera i hallen och trapphuset, nja sen tror jag det är bra på en stund.

Varför blir man aldrig nöjd med det man har?
Är det detta livet går ut på att bara eftersträva mer och mer?
Jobba, få lön,handla,bli pank och jobba,få lön.........
Vi är nog inte riktigt klok som springer runt i detta hamsterhjul eller???

Näe nu kliver vi av hjulet och börjar tänka oss för om det är värt allt detta?
Är inte livet och hälsan viktigare än en massa saker??
Men vet ni vad?
JAG VILL HA ALLT!!!!!
                                                 MÅ SÅ GOTT!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag vill ju ha en volumemaster NU!

2009-01-22 @ 23:56:11
Postat av: Mia

haha jag har faktiskt bikini på mig med de syns inte :D du kan få oroginalbilden signerad om du vill? ;P

2009-01-23 @ 11:32:38
URL: http://korniiii.blogg.se/
Postat av: Sanna

Mia ljuger om bikini, hon bara säger så för du e hennes mamma :-)

Trevlig helg på dig! Lillen saknar å hälsa på er snart. Kramar!

2009-01-23 @ 15:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0