Skit och arash!!!

Denna vecka startade med världens huvudvärk. Axel och nacke var inte sen att hänga på vilket inte gjorde saken bättre.
Så det vart till att tillbringa måndagen i sängen.
Nu känns det som huvudet är inlindat i nån konstig bomull. Nja lite svårt att förklara känslan.
Nog om krämpor för idag!!!

I söndags var vi ner en sväng till Ikea med omnejd.
Kollade in skåpluckor till köket.
Vi kanske har bestämt oss för vita högblanka luckor, ganska nice faktiskt.
Då kan man ha riktigt gälla färger till.
Skulle kunna tänka mej det gröna Marimekko.
Återstår att se vad som händer men det blir väl inte förrän till hösten!?
Det är ju snart dags att plocka fram båten ur sin vinterdvala och då händer inget förrutom att den ska göras i ordning för sommarens bravader.

Kan ju berätta om vad Jonssons släkte är knäppa. fast vi tycker det är skitkul.
Natten mot julafton så sov Mia,Peppe och Malin här hemma.
Allt var klart för dagen med stort D.
Köttbullar, nubbröra och bingolotto var avklarat.
Jag gick och lade mej under mitt sköna täcke för att vila mina blå.
Malin kommer in efter en stund å vi ligger och pratar om hm nja det ska vi inte berätta här.
Mia dyker upp och vill oxå vara med men hon tycker att dom ska göra böghög på mej.
Det innebär att två inte så småa vilddjur kastar sej över mej och killar mej och samtidigt hoppar och studsar i min underbara skön säng.
När detta har pågått en stund så tycker jag att det får vara nog men dom vill inte sluta.
Vet ni vad motti gör då????
Haha jag drar av världens fjärt under mitt täcke och ur sängen flög två chockade barn.
Ni skulle sett dom små liven?
Detta var dom inte beredda på, men motti hon kan hon!!!!!
Snacka om att det vart garv,jag låg och skrattade för mej själv i mörkret.
Roligt var det!!!!!
Såna är vi!!


Idag blir det personalmöte och senare en föreläsning på teatern,GÄSP!

Sen är jag ledig till tisdag så det är en jobbig arbetsvecka,NOT.
Må så gott alla ni där ute!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0