LOPPIS!!??

Näe jag är inte lopploella men Mia och jag funderar på att deltaga i nån loppmarknad framöver.
Har man nåt att sälja då?
Ja hur mycket "skit" som helst.
Kanske dags att göra sej av med några handväskor"snyft" men det kommer inte att bli lätt.
Mina handväskor är mina små vänner.
Nu är det ju så att jag köper nya och använder dom en kvart tills jag hittar nån ny trevlig vän.
Det är väl inge roligt att använda samma väska i en vecka???

Tillbaka till huvudämnet.
Vad säger man när det kommer en typ människa fram och vrider och vänder på mina pinaler jag har där på bordet och vill pruta?
"Har du inte 25 kr att betala för den fina mojängen så får du gå hem å hämta mer pengar?"
Eller tar man glatt emot 10 kr så man har lyckats med en affär den dagen?
Visst är det väl lite skämmigt att stå och sälja det man inte vill ha och så kommer det andra och handlar det?
Fast är dom så dum och köper mitt avlagda skräp så får dom väl skylla sig själva!!!
Nu brukar ju även jag gå på loppisar och göra lita "fynd".
Så jag är ju inte möe bättre än dom andra,haha.
Vi får väl se om det blir av.
Så till alla våra vänner, då får ni komma och handla av oss så vi blir av med alla kuriosa föremål och Mia och jag får ett jätte klirr i kassan.

För övrigt så håller jag på att städa bort julen här i det svedianska hemmet.
Förstår inte hur det kan bli så mycket damm i alla hörn och vrår?
Det är säkert grannen som släpper in dammråttorna när vi inte är hemma.
Får nog sätta upp en bevakningskamera för att hålla koll på vad som försigår här när vi är borta.
Näe så här blir inte dammet dammat. Dags att fortsätta jakten på råttorn!!!!!!
                                                      KRAM PÅ ER!!!!!

Kommentarer
Postat av: Mia

haha blir av? de e klart de ska bli av!!! :D

2009-01-09 @ 16:37:42
URL: http://korniiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0