2009!

Nu är det ett nytt år och nya tag. Detta år blir vad vi gör det till.
Fjolåret var ett år jag inte vill ha tillbaka men nu har vi gått igenom det,både det som var roligt och det som man bara tror händer andra.
Fast man inte vill så går det när man är mitt uppi alltihopa. Det är bara att göra det bästa av situationen och hoppas att allt ska gå bra.
En gammal klyscha är väl att man inte ska ta allt för givet utan leva i nuet.
Att gå omkring å gnälla och klaga på allt är väl det man gör lite till mans.
Att det ska vara så svårt att skita i småsaker, att det inte gör något om det inte är städat, att tvätthögen växer o.s.v.
Vi är dåliga på att ta tillvara på nuet.
Det som hände igår hände igår och idag är idag.
Sen ska man inte ta varandra för givet, inte somna som ovänner,tala om oftare att du älskar din familj.
Nu låter jag som en predikant men det är dags att ta tillvara på allt bra vi har!!!!!!

Det har även varit ett år av mycket roligt oxå.
Fick ett jobb som jag stormtrivs med.
Malin tog studenten så nu har vi inga små barn längre.
Mia som tog en tripp till Thailand, fick även förlängning på sitt vik.
Var en sväng till Helsinki.
Ute på böljan med våran båt.
Hss hade 150 års jubileum med middag på hamnkrogen, fint värre.
Kramfors stadsfest med BWO och matte och agge som gjorde oss sällskap.
Sköna dagar ute på Lustholmen med sol,bad och en massa trevligt folk. Även några roliga fester därute.
det har säkert hänt en massa annat oxå men jag kommer inte på nåt just nu.
återkommer om jag hittar mitt minne igen.

Det har som sagt varit ett roligt och mindre roligt år. Nu lägger vi det bakom oss och blickar framåt på detta år som vi inte vet någonting om.
Lev idag och glöm igår!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Mia

du ha alltid rätt motti!!! PUSS

2009-01-09 @ 07:11:37
URL: http://korniiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0