ONSDAG!!

Onsdag morgon 8 grader kallt några snöflingor som dalar ner.
Har ni märkt vad ljust det är ute nu på morgonkvisten ?

I det svedianska hemmet händer det inte så möe.
Har hamnat i någon paltkoma,kommer inte till skott att ta tag i något.
Jag skyller på årstiden.
Men,men det ska väl bli bättre snart förhoppningsvis!!!

Har inte så mycket att förtälja om mitt liv just nu.
Väntar på att få åka iväg på lite skoj framöver.
Ja det var allt för denna gången.
Jag tycker att det är dags för en kvinnlig bekant om hon läser detta att börja plita ner en blogg du med!!!!!!!
                                               MÅ SÅ GOTT!!!!

Kommentarer
Postat av: mia

haahaa jag antar att de är annika du menar? :D

2009-02-18 @ 09:40:44
URL: http://korniiii.blogg.se/
Postat av: BossenBrudolf

Tjena tjeeeena mors i stugan i svedianska hemmet! :-) HannesBannes kommer gärna på Söndag, då tar han med sig ett garnystan till dig, för jag hörde du frågade efter de, så de ska inhandlas innan söndag :-) StorgataKram!

2009-02-18 @ 19:50:42
URL: http://kjellbertil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0