SORG!!

Tyvärr måste jag meddela att tre ur Bandidosligan har hastigt avlidit. Blinnanders ser sorgsen och bedrövad ut.
Han känner att han inte kan lita på någon i hans närhet. Kan det vara hans tur nästa gång?
Vad som orsakat Bandidosarnas död kan jag bara spekulera i. Vatten i lungorna? Drunkning? Eller är det Huliganerna som slagit till igen.
Jag tycker nog att dom ser väldigt oskyldig ut där dom plaskar runt. Blinnanders höller sitt enda vakande öga öppet,man vet ju aldrig.
Det är nog dags att köpa en livvakt till han. Slimekrypers kanske kan hjälpa han. Japp,får fixa en sån i rödaste rappet.
Det är ju lite otrevligt när man inte vet vad som händer där i djupet nattetid. Jag får kanske sätta upp en bevakningskamera för att ha bättre koll.
KRAM PÅ ER!!

Kommentarer
Postat av: Mia

haha :D du får ta å ha en kurs i icke-mobbing med dina fiskar!!

2008-09-22 @ 17:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0