NY JACKA!!!

Jag kan nu meddela alla runt om i världen att jag har hittat en ny jacka. Den bara hängde där på Lindex idag. Denna ska jag hava, tänkte jag så fort jag såg den.
Modellen är lite pösig och smalare nertill, stora svarta knappar och lite hög ståkrage. Färg? Ja kan den va svart?
Japp det är den. Får nog åka in i morgon och slå till på den. Hoppas vissa blir nöjd då!!??
Annars så suger vädret. Inte en skymt av solen på flera dar, kanske dags för Tomas Ledin att göra en ny låt om den grå himlen. Annars kan jag skriva en dyster blues. Eller så gör vi en tävling, nu sanna har du chansen.
Vill Tacka Mia för döskallen som hon kostat på sin gamla mor. Den var dyr du! Hoppas fiskarna gillar den nu bara, men blinn anders ser den ju inte ändå.
Jag ska köpa en ledsagare till han i morgon, undrar om dom har vita käppar till fiskar på arken?
Näe förresten, tänk va han skulle slå i glaset med den titt som tätt. Han får nöja sej med en personlig assistent.
Nja,vad händer mer? Ska väl ut i båten till helgen å frysa lite men det hör liksom till. Det är ju bara två helger kvar innan den ska upp för vintervila. det är ganska skönt när hon är parkerad i sitt lilla båthus.
Näe nu är det snart dags att pilla natt och invänta torsdag med allt vad den har att bjuda på.
Jesper, jag skickar med en chokladkaka me Malin nån dag som hon får ge till dig. Du kanske ska vidare utveckla dina diktartalanger. Alla kan om man bara vill.
KRAM PÅ ER OCH SOV GOTT111

Kommentarer
Postat av: Mia

haha jackan va fiiin :D SCHLÅ te ;)



stod de va den kostade på förpackningen? :O

2008-09-17 @ 22:17:17
URL: http://korniiii.blogg.se/
Postat av: Mia

haha va klantigt :D tänkte inte på de... hoppas den passade in med blinn anders å gänget bara!

2008-09-18 @ 06:34:49
URL: http://korniiii.blogg.se/
Postat av: sandra

hej mottii! Ja, jag ska flytta helt själv nu =D du får komma o kika då allt är klart =) jag trivs kanonbra, världens bästa personal. Man verkligen stormtrivs =)SAKNAR DIG"

2008-09-18 @ 20:41:19
URL: http://sandranathaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0