LONELY!!

Lonely, i´m missis lonely. Näe då ba skoja jag. Sitter här ensam å funderar på allt mellan himmel å jord.
Varför blir det som det blir? Vem styr mitt liv? Är det jag som kontrollerar det som händer eller sker det utan att jag kan påverka det??
Man tror att man ska slippa det som är främmande å hemsk men sen får man det som en stor fet smäll i trynet. Fast å andra sidan, ska man gå genom livet inlindad i en bomullstuss å allt är rosa.
Kan väl inte tro det. Men prövningar är till för att övervinnas. Så är det bara, punkt slut.
Jag har ju som sagt var startat upp mitt akvarium igen, möe trevligt med fiskarna som bor där.
Kan presentera invånarna: Det är blinnanders som bara har ledsyn, men han har fått en vit käpp att treva sig fram med där(klonk klonk) sen vidare så har vi Bandidosligan som skyddar blinnanders å är lite som personliga assistenter åt han.
Dom värsta är huliganerna som dödade blinnanders kompis, han hann ej få något namn stackarn.
Hans akvarium liv var alldeles för kort, bara ett dygn.
Huliganerna trängde upp han i ett hörn, jodå akvariet är åttkantigt, å bet på stackarn. Jag flyttade över honom till en etta där han skulle få pigga på sig men han dog efter en stund. Gud vare med honom.
Jo visst ja, blinnanders har ju fått en ny kompis som är snäll me han, dönicke heter han
Det är en döskallle som bara ligger där på botten å gör inte ett jota, men det märker inte blinnanders som tur är.
Ja annars rullar livet på.
Jag har ju faktiskt köpt en ny jacka så nu ska den beiga i soptunnan. Vad händer när jag vill ha min nya investering på mej? Jo men då kommer sol f-n fram efter 800 dagars frånvaro.
Nu vill ju jag ha kallt å lite hurrvet ute. Man ska väl va glad att vi överhuvud taget har väder.
Tänk dig att du drar upp rullgardinen i morronbitti å så har vi inget väder. Snacka om snopet.
Som sagt om inget, ska jag ha nån ny tävling tycker ni?
SOV GOTT ALLA DÄR UTE I STORA VÄRLDEN!!

Kommentarer
Postat av: Mia

HAHA jag å malin skrattar ihjäl oss här på kvällskvisten!



Å ensammen, de är du knappast med såna underbara barn!! ;)

2008-09-21 @ 01:18:05
URL: http://korniiii.blogg.se/
Postat av: motti

Jo jag va visst ensammen i går kväll, miss lonely de va jag de! ja visst e ni underbara men det beror på att ni har en sån tillmötesgående och förstående motti. vad gör ni uppe den tiden på dygnet? Småbarn som ni ska sova då. ja visst e han underbar blinnanders?

2008-09-21 @ 08:42:32
Postat av: Mia

du ha blivit utmanad i min blogg!

2008-09-22 @ 12:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0