LEDIG!!!

Ja då är man ledig igen i tre dagar. Skönt! Hoppas bara att det blir fint väder i helgen.
Som jag berättat så är det sista helgen med båten. Lite sorgligt.
Fast det blir ju fest på lördag å det är ju alltid skoj. Bara alla är på party humör? Annars får man väl knäppa sig själv.
Jag har mina kompisar som kan hålla igång.
Nu kanske det är dags att plocka fram nya jackan, varm å skön.
När man går på stan så ser man vad folk klär sig olika. En del har nästan sommar kläder å vissa går i tjock jacka å stövlar. Man blir lite kluven i klädvalet.
Jag har bara fått två tävlingsbidrag. Men kom igen!!! Nog kan ni dikta ihop en höstdikt?
Dagen får väl tillägnas åt lite städning å annat smått och gott fast egentligen skulle jag vilja åka hem och sova.
Ha en skön dag och var rädd om varandra!!!!!

Kommentarer
Postat av: Mia

ja skrev fel!! :O

2008-09-25 @ 18:39:38
URL: http://korniiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0