Va kul!!

När jag började blogga så tänkte jag att det är nog ingen som läser den. Men jo då.
Det är tydligen ett gäng som kikar på vad en gråhårig motti skriver om.
Faktiskt riktigt roligt.
Det ärju inte alla dagar man har tid att plita ner en massa bokstäver.Ibland måste man ju jobba både borta och hemma.
Fast på sista tiden så jobbas det nog mest på jobbet. Hemma är det ju inge som ger mej lön.
Fasiken va kul det skule vara om man hittade en hundring lite här och där när man städade.
Då kan vi snacka städning. Men nähä då!! Lär ju aldrig hända.

Jag har hittat ett jättefint matsalsbord och stolar på Jysk som jag vill HA. Eller rättare sagt jag SKA ha det til varje pris.
Det gäller bara att få sin andra hälft att förstå va fint det skulle vara hemma hos mej.
Men som vanligt så bryr sej välinte karlar om det, huvudsaken att dom har en stol under arselet när dom sitter och ett bord som maten serveras på. SUCK.
Jag skulle även vilja ha en ny säng,men jag har inte hittat någon jag fastnat för än.
Får nog ta en sak i taget. Börja med bordet och se får man smyga in sängen lite fint.
Jag kanske ska skruva lite sängstomen så kanske den går sönder. Ja man får inte va dum för då får man ligga på golvet.HAHA.
Om jag nu hade varitbett datasnille så hade ni sett en bild på mitt fin bord men,nej jag kan ju infoga bilder här.
Får väl be mina söta döttrar lära mej.
Haha, då kan jag lägga ut kort på dom två vilddjuren. SKITKUL:

Annars har jag väl inte så mycket att orda om idag.
Regnet vräker ner, det är mörk och lyxfällan är på tv:n. Dystert,mm. Jaja, bit ihop var glad och bit din granne.

Kommentarer
Postat av: Linda

Mhm, I'm one of them!

2008-10-07 @ 23:09:07
URL: http://tetree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0