USCH!!!!

Idag när jag kom på jobbet så stod det en polisbil i huset brevid där jag är.
Ett gäng ungdomar stod utanför porten och kramade en kille och dom såg ledsna ut.
Efter en stund anländer en ambulans  och dom går in i porten. En kille springer efter dom.
Det tar en liten stund så kommer ambulanspersonalen ut med en kille på båren.
Han ser ut att vara livlös eller medvetslös. Han kanske var runt 20 någonting.
När dom kört iväg killen så kommer polisen ut och då bär dom på en kofot och en stor typ hammare.
Jag kan inte låta bli att fundera på vad som kan ha hänt?
Fast man ska ju inte spekulera i sånt när man inte vet. Men nyfiken blir man ju. Jag hoppas det går bra för honom.
Varför är det så mycket tragiskt med ungdomar idag?
Det knarkas, det dricks å slåss å vette satan allt.
Det värsta är när folk slåss idag så är det inte en fet smäll på käften. Nej då, det sparkas tills människan ligger livlös
Det mördas i parti och minut runt om i sverige. Ja men vart f-n är världen på väg??
Läste Aftonbladet idag om en tioåring som körde bil,JA MEN HALLÅ? Polisen fick köra ikapp och in framför han för att få stopp på ungen.
Men är livet så tragiskt så man måste använda allehanda sorters medel för att överhuvudtaget ha kul idag??
Har man kul när man ligger å krälar omkring på gatan? Nähä, tror inte det.
Visst kan det vara kul att vara lite på örat men inte så man är totalt uppe i det blå å svävar.
Jo då , jag har nog varit lite för överförfriskad jag me.
Men inte varje helg.
Vette sjutton om jag skulle vilja vara ute på stan ensam å stå vid krysset en fredag eller lördagkväll?
Men det kanske är så att man låter mammor vara ifred, DONT MESS WHIT MOTTI!!!
Jag vill bara att man ska ta det lite lugnare å ändå ha kul.
kan bara tänka mej dom stackars föräldrar som får ett samtal eller besök av polisen mitt i natten, huga,huga.
Jag vill inte vara en av dom.
Drick me måtta å ha kul i helgen!!

Kommentarer
Postat av: sandra

haha, du är så skön motti :D

men gud så jag håller med dig om dagens ungdomar, ett jävla helvete. O precis, vars kmr vi att hamna, när tar det slut, TAR det slut? ne ursa mig!

2008-10-06 @ 00:10:41
URL: http://sandranathaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0