Snart äre lördag igen!!

Hela veckan väntar jag på lördag, lördag igen!!! Nja inte riktigt sant. Men visst är det skönt att ligga i sängen å bara sno på sej, dra upp täcket å somna om?
Idag skulle jag velat lega i sängen hela dan å bara må. Fast nån gång har man väl behövt kliva ur den varma bädden för att drilla lite å eventuellt lägga en liten kabel. Ja jag vet Malin,äckligt. Men du gör oxå det!!
Har man inte en gullig sambo eller?
Jag bad han att gå in på classe i insjön igår och kolla om dom gått hem adventsstjärnor som sitter på en lampfot.
Han hade inga med sej in igår kväll så då tänkte jag att dom fanns inte.
Lite senare så ropar han i dörren att jag ska komma å då har han köpt en. Fiffig som han är så har han gömt en bakom dörren å säger : Du kan ju inte bara ha en, du måste ju ha en i det andra fönstret oxå annars ser det ju dumt ut.
Åså ser han så där finurlig ut, den lille rackarn. I LOVE HIM!!!
Så nu har jag två å dom är såååååå fina!!
Ja det var en vanlig dag i mitt liv, inte mycket spännande att tillägga där inte.
Det är så livet är , ena dan jippi andra dan ballröv me allt.
Har ni förresten klätt ut er idag? Har mina döttrara haft på sig strumpbyxorna ni fick, ätit upp allt godis, löst alla kryss. tappat bort alla hårsnoddar, tryckt ut all tandkräm i tuben? Jag bara undrar????
KRAM PÅ ER!!!

Kommentarer
Postat av: Mia

jag har gjort allt på listan! :D

2008-11-04 @ 16:42:37
URL: http://korniiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0