REGN!!!

Som vanligt regnar det idag ochså! Men det gör inte så mycket för jag har hur mycket som helst att göra inomhus.
Jag har köpt ett matsalsbord och stolar som ska monteras idag. JIPPI!
Att det sen ska tas rätt på allt som vi haft i båten, ja det får jag väl göra sen om tid finnes,haha.
Alltid det roliga först kanske sen, men bara kanske, att man gör det som inte är så roligt om man får lust.
Nu är jag ledig i åtta dagar så jag hoppas att vädergudarna är på sin bästa sida under tiden.
Vill gärna kunna hänga ut tvätt ett tag till.
Annars så är det väl inte så mycket lattjo som händer.
Ska en sväng till Birsta på Tisdag och inhandla nån present till svägerskan som blir lite äldre.
Man kanske springer på nåt annat roligt ochså, om man har tur.
Nu mina kära barn vill jag ha lite julklappstips av er. Som vanligt en önskning och max för 10 kronor.
Tänkte för omväxlings skull börja i tid.
Jag vet redan två klappar som jag ska köpa så lite framförhållning har jag.
Så sätt i gång och fundera barn.
Ja ett så värst roligt inlägg blev det inte men,men.
Må så gott alla där ute!!

Kommentarer
Postat av: Mln

mia vill ha en förpackning tvättmedel från dollar, och jag vill ha två kexchoklad från dollar. två för tio duvet ;d

2008-10-11 @ 21:22:35
URL: http://mlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0