NEEEJ!!

Jaha,då är det dags för en förkylning då! Vill inte ha den alls men man får väl ta emot den med ett glatt leende. NOT!!
Kan inte bassiluskerna åka hem till nån annan?? Om det finns nån som vill ha dom så kan jag maila över eländet!
Nog om detta.
Har haft lyckan att ha en extra kille hos oss ett par dagar. Ni ska bara se hans bruna ögon, när han tittar på en så smälter man direkt.
Han har svart  mjukt hår som man bara vill snusa på. Man vill bita han bara för han är så j-la go.
Han har även sovit mellan oss i sängen, tänk å ha två karlar i sängen.
Hoppas han kommer på lördag igen, myskillen Hannes. Då ska jag pussa sönder det lilla skräpet.
Det är alltså en hund som bott hos oss. En liten gobit är han.
Man har till och med gått ut i regnet, som man inte gör annars, men lillfisen måste ju gå ut emellan åt.
Det vart tomt igår när han åkt hem till sin matte. Inga småtassar som föjlde efter en.
Ganska behändigt å låna en hund ibland.
Puss på Hannes!!!
Dagarn rinner iväg och Oktober är på väg att försvinna.
Vet inte riktigt vart detta år har tagit vägen? Vad har man gjort under året? Vad kommer nästa år att innehålla?
Men,men vi får väl se hur 2008 slutar. Några vet vad jag menar med det.
Som sagt, julen kommer närmare och närmare.
Jag kom på häromdagen vad jag vill ha i julklapp. På Inreda & Sånt finns det vägglyktor med ett glashjärta i olika färger. Sådana vill jag ha i alla möjliga kulörer. sen vill jag ha skinnunderlägg till mitt nya matsalsbord.
men dom är dyra. 250 kr för fyra stycken på Jysk. men det är jag värd,eller hur mina kära barn. Dring,Dring!!
I år tänker jag inte önska mej en ny morgonrock som jag annars oftast gör. Näe i år går jag in för lite dyrare saker.
Ska man ge något nyårslöfte för 2009? Brukar ni göra det och sen hålla det eller lovar ni och skiter i det sen?
Jag hoppas mina barn önskar sej vettiga saker i år.
Malin ,du behöver en massa flytta hemifrån saker. Va spännande med tallrikar,bestick å handukar i paketen?
Men ack så nödvändigt den dagen du ska ha eget hem.
Det är ett par födelsedagar innan jul så det är väl time to fundera ut vad man ska ge dom. det är dessutom bara karlar som fyller. BORING!
Det är alltid lättare att ge till tjejer än killar. Eller hur?
Nu har ja

Kommentarer
Postat av: Mia

ja de är tur de muttan!! puss!

2008-10-20 @ 11:55:50
URL: http://korniiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0