Tisdag!!!

Motti här igen!! Nu var det ett tag sedan jag skrev, det händer liksom inte så möe i mitt liv just nu.
Man jobbar , är hemma och gör allehanda tråkiga saker, umgås lite med folk emellanåt.
Det är konstigt vad fort det går att hamna i ekorrhjulet, det bara rullar på utan att man behöver tänka vad man ska göra.

Har ni läst Mias blogg? Hon är nog den enda som nästan frontalkrockat med en RULLATOR.
Jopp, så är det. Hon kan den ungen det ingen annan kan. Ja det har hon förresten alltid gjort.
Kan ni gissa vad jag ska få i julklapp av henne??
Näe kunde väl anta det.
Jag skulle få en tvål som en viss företagare i Ä-bro använt i sina nedre regioner för att bli ren.
Jahdå, så snäll är hon. Av mej så ska hon få tillbaka sina smällkarameller UTAN Karameller för dom åt hon nog upp innan hon hann stoppa dom i sina fina förpackningar. Så det så..
 
Vad händer mer i det Svedjianska hemmet?
Ja på fredag så blir det till att inta en bit mat på Sams tillsammans med mina arbetskamrater.
Får nog göra tidig kväll för på lördag bär det av ner till Sundsvall för shopping hela dagen.
Det blir även en matbit och ett glas vin efter shoppingen.

Ojoj på söndag är det ju julskyltning. Cant miss that!!
Det är så mysigt och kallt å strosa runt bland alla människor som hittat ut.
Fast lite irri blir man för det går ju inte att komma fram, men det hör liksom till.
Nästa onsdag har vi lilla julafton på jobbet. Måste hitta en klapp å ta med mej.

Vad min andra dotter gör ?
Ja det vette gudarna. Hon är nog bara kär nu för tiden.
Hon kom hem en snabbis idag med en väska full av smutstvätt.
Efter att hon tvättat och fått mat i magen så drog hon igen. Trevliga barn man har.
Fast det är dom ju, bäst jag skriver det annars får jag kanske inga paket på julafton av dom!!

Guitar Hero!! Vi har nog snart spelat slut på Carros gitarr.
Men fan va kul det är. Fast jag kör bara på lätt så man klarar nånting.

Som ni läser så är det lugn här på vischan.
Nu ska jag stryka resten av gardinerna och hänga upp, sen är det bara att ta fram ljusstakarna och vips så är det advent.
KRAM PÅ ER!!!!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Hm vems tvål ska du få i julklapp då? Tro om det kan vara han som huserar vi E4:an i sin "boa" :P

2008-11-25 @ 19:24:30
Postat av: Anonym

Nämen hua han har jag sparat åt dig! Den enda suspekta människan jag kom på som är företagare där i byn...:P

He he

2008-11-25 @ 21:00:15
Postat av: eat my shorts

han bjussar väl inte på några smarriga sjukdomar han inte!!!!för snål och helt riskfritt

2008-11-25 @ 22:06:21
Postat av: Mia

haaaahaaa ja lovar att du ska få en sån tvål ;)



även om du skriver att vi är elaka barn så tycker vi om dig lika mycket ändå, vi har ju som inget val då de är din spräckta höna vi kom ut ur!! HIHI!!



vänta du bara tills de e hemmet dags.. höhö

2008-11-25 @ 22:56:11
URL: http://korniiii.blogg.se/
Postat av: mia

näe här bjuder man på fika å så är ni uttråkade! det är tacken det! hmpf

2008-11-28 @ 09:52:13
URL: http://korniiii.blogg.se/
Postat av: mln

MMMM Kär är jag! =D

vi kmr nog på söndag om det bjuds på godmiddag :D

2008-11-28 @ 13:25:01
URL: http://mlajn.blogg.se/
Postat av: Alina

Trevlig helg! :)

2008-11-28 @ 13:31:49
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: sandra

jamen jag är med henne typ varje dag, så det är inte det. Är bara svårt att få hennes uppmärksamhet till o lyssna på mig osv. Lite svårt o förklara :/

2008-11-29 @ 22:50:09
URL: http://sandranathaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0