Söndag!

Då var det dagen före ny vecka igen då! BORING!!! Visst är väl söndagar tråkiga?
Har väl inte hänt så mycket spännande på sista tiden.
Har inte riktigt ork och energi till att göra så mycket.
Vet inte om det beror på att latmasken vuxit fast i rumpan eller om jag är utarbetad? Fast jag tror det är hösten som suger musten ur en.
Det är mörkt, kallt, blåsigt och allmänt skit,typ.
Men, men det är väl bara att rycka upp sig å börja ta itu med allt som blivit åsidosatt.
Jaha, då vet jag inte riktigt vart jag ska börja. Det är väl bara å göra en Dagobert burk å dra en arbetslapp å så gör man det.
Ganska fiffig ide tycker jag. Nån gång måste ju lapparna ta slut i burken. Ja d.v.s. om man inte är snabb å fylla på den me nya lappar!
Jag börjar nog inte förrän ändå nästa vecka me det,hm.

Nu är det inte så mycket annat att göra än att söka efter John Blund i sängen så man får nån sovkompis.
I värsta fall får jag väl försöka sova själv om jag inte hittar han,haha
Ta nu och sov så gott alla ni där ute vart ni än befinner er!!!!

Kommentarer
Postat av: Suänna

Du kan få Hannes och sova med så kanske du inte behöver söka John blund, Hannes är ju som John Blund :P



vill du läsa min blogg så fråga tjejerna om koden, användar namnet är Westman..

2008-11-03 @ 15:22:30
URL: http://kjellbertil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0