ÖKEN!!!

Det är torka på bloggfronten. Har inte så mycket att förtälja nu heller.
Dagarna rullar på i sitt lugna mak. Vette sjutton vart November tagit vägen?
Nu är det snart advent å det blir lite ljusare i alla mörka hus.
Nu på söndag är det julmarknad på Brännaborg och man kanske ska ta sig dit å kolla in tomtar och gudarna vette allt dom säljer.
Nästa lördag är det dags för en Sundsvalls dag med Annika, huga va jobbigt me alla affärer.
Man springer in och ut som en yr höna och vet inte vad man ska göra för fynd.
Förhoppningsvis har mina kära barn kommit på vad dom vill ha i sina paket.
Jag har önskat mej underlägg i skinn till mitt matbord, dom finns på Jysk.
Det är väl det enda jag kan komma på så här i rappet.
Men,men,men jag tror inte att Mia och Malin får några paket för dom har tjuvstartat på sina chokladkalendrar.
AJA BAJA!!!!!!
Ja det är dags för kalas i helgen oxå. Någon börjar närma sig 50. jag säger inte vem?!
Näe nu får ni ha en bra dag. KRAM PÅ ER!!!!!!

Kommentarer
Postat av: mia

jag vet inte vad jag vill ha i julklapp!! :O



men e cuitruspress vore väl kul.. kan man dricka apelsiner till frukost på lördagar!! haha.. å dom där i skinn stod ja å kollad epå igår, dom gick på 150kr för fyra om de e dom du vill ha.. dom va fyrkantiga men du ha väl snackat om runda el hur var de??

2008-11-21 @ 10:45:40
URL: http://korniiii.blogg.se/
Postat av: Suänna and Huännes

Hannes kommer gärna ut till er snart, han saknar er :-)

Julklappar är jobbigt att köpa i all hysteri..

Hoppas utgången förra helgen var bra, kramar från oss

2008-11-22 @ 10:51:11
Postat av: Anonym

Jag har så svårt att träffa "vanliga" fotbollar när jag ska sparka... :P

2008-11-23 @ 14:19:56
Postat av: Mia

kan vi få höra om helgen elle som var ett fyllekalas?? :D

2008-11-24 @ 21:53:05
URL: http://korniiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0