Mhm!

Det saknas en liten underbar fis här hemma idag. HANNES have left the building. Det blir så tomt när han far hem.
När man sitter vid datorn så ska han ligga i knäet, ska man gå ut å röka så är han me.
Han väntar utanför toadörren, vill ligga i knäet en stund när man ser på tv:n.
Igår kväll så ville han lära sig att virka, nja gick inge bra där inte. Garnnystanet var roligare än virknålen men så är han ju en kille.
Killar har ju svårt för att göra två saker på samma gång. lite svårt för han att hålla i nålen å läsa mönster på samma gång, men vi får väl öva mer kanske.
Han är lite stursk å skäller när Mats kommer hem men sen får han bråttom att gömma sej bakom mina ben. Vem vet det kanske blir en vakthund av han.
Hur som helst så saknas han av mej och potti. det blir inte mycket annat gjort än att pussa och gosa med den lille charmören. Han får 110% uppmärksamhet när han är här. Å de ska han ha, så det så!!!

Ja vad annars då? Har varit och investerat ny väska å ett par stövlar. Alltid bra att ha, det kan man inte få för många av.
Får nog bygga en garderob för mina väskor snart. Jag kan ju inte slänga nån av dom, man vet ju aldrig om dom kan behövas.
Vad har samlar ni på?  Alla tror jag har en liten samlare inom sej.
Att samla på pengar har jag insett är inge bra. Man hinner ju inte ens börja samla på dom förrän dom är slut.
Näe då är det bättre med väskor och skor, dom finns ju alltid kvar.
Speciellt skor kan ju hålla länge om man inte använder dom. Fråga Malin hon vet vad jag har för rariteter.
Tänker bl.a på dom svarta tygskorna med snörning som Mallan sökte efter överallt och så stod det ett par i mitt syrum från tidigt -80 tal.
Ja ni ser, den som spar hon har,alla pjux kvar.

Nu du motti är det dags för dej att dra fram dammsugaren. Jag har en liten del av skogen här hemma, men vadå??
Hellre lite skog på golvet än golvet i skogen!!! hahaha fan va jag kan ibland: PUSS PÅ ER!!!!


Kommentarer
Postat av: Ullis

Hej!

Det är så kul och läsa din blogg! :) Har du föresten provat rasta snabeldraken i skogen?

2008-11-05 @ 19:16:24
URL: http://ubbis.blogspot.com/
Postat av: Mia

du e min mamma du! :D PUSS!

2008-11-06 @ 13:47:53
URL: http://korniiii.blogg.se/
Postat av: Mia

haha ja men de e ju du som producerat mig så de e väl klart jag vart som jag blev! haha ;)

2008-11-06 @ 19:56:50
URL: http://korniiii.blogg.se/
Postat av: Suänna

Hannes den lilla fisen var hel nöjd när jag fick hem honom igår :) Han kommer snart igen till er, han triiiiiivs så.

2008-11-06 @ 19:59:16
URL: http://kjellbertil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0