Kärlek!!!

Vet ni vad kärlek är??
Näe jag visste väl det!!
Då ska jag tala om det för er.
Kärlek är att vakna upp me samma man efter nästan 30 år ihop
Kärlek är att man många ggr vill slå nåt hårt i huvudet på denne man så han fattar nåt
Kärlek är att man tjatar och tjatar om saker men inget händer förrän efter några år
kärlek är att man säger att han är en sexbomb i sina utslitna långkalsonger me hål i grenen
Kärlek är att man saknar honom när han inte är hemma
Kärlek är att han faktiskt kan överraska när man minst anar det
Kärlek är våra två barn ihop
Kärlek är allt man har gått igenom under så lång tid
Kärlek är att man vet vad den andre ska säga eller svara
Kärlek är att man inte behöver prata jämt med varandra
Kärlek är att man vet var man har varandra
kärlek är att man står ut med varandras fel och brister
Kärlek är att gräla och sedan bli sams igen
Kärlek för mej är att jag vet att vi kommer att vara ihop till tidens ände
Kärlek är att vara två
Jag har säkert glömt saker som är viktiga men detta är en bit av min kärlek till min kärlek!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Ååå vad fint skrivet :)

2008-11-06 @ 22:23:36
URL: http://ubbis.blogspot.com/
Postat av: Mia

ja för är ni inte ihop tills ni dör s kommer jag spöa skiten ur er el så vägrar ja sätta er på hem å så får ni bo med syrran!!!!!!! fattar du hur ni skulle h de?? ;)

2008-11-07 @ 07:39:19
URL: http://korniiii.blogg.se/
Postat av: motti

Oj då det var ord och inga visor det där!! Skulle vi få bo hos dej annars,ojoj?? Ja men det kanske är bäst vi bokar plats på hemmet redan nu så vi kan flytta in när vi fyllt 65!! Man ska faktiskt vara snäll med sin mor och far. Mor ror och far är rar så det så!!!!!!!!! PUUUUUUUUUUUSS

2008-11-07 @ 07:56:20
Postat av: MLN

URSÄKTA???????????????? ni ska fan inte få hälsa på mig i mitt flotta hus i sthlm. bitches!!!!!



btw, bra skrivet! i love u!

2008-11-07 @ 13:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0