Torsdag!

Jaha nu får man bannor när man inte skriver,bäst att formulera några ord.Ja vad har hänt sen sist?
Måndag var en arbetsdag så där hände inte så mycket annat än att min stora dotter kom förbi med nybakta vaniljbullar MUMS va dom va goda.Hon är lika duktig som sin mamma!!
Tisdag var oxå en jobbardag men jag slutade kl 11.Mötte upp den stora dottern å hennes arbetskompis och intog en lunch på rutiga,nja var väl så där gott.Man är ju så tråkig och tar samma mat varenda gång.Fast dom varierar ju inte nåt på sin matmeny.Å inte vet dom vad maträtterna innehåller heller,ja men vad då?Lagar dom samma rätt men med olika innehåll, jaha idag är det torsdag då tar vi lite haddirajraj i pajerna,eller? Ja va ska man säga?
Tisdag kväll vart det en tur till Birsta. Det är ju en viss brud som ska gå ut på en trappa snart å då är seden att man får ett paket den dagen:Vem har hittat på det???Det räcker väl med att vi står där och håller upp ett plakat och ser allmänt dum ut??Näemen det är ju ganska kul ochså,men för vem kan man ju undra?ja men i allafall så inhandlades det ett litet paket på biltema åt henne,HAHAHA.
Sedan var det dags för Ikea med Mia,suck.Nu var det halvrally mellan tallrikar och sängar.Jäklar vad hon fyllde vagnen med toaborste,ljus och trådbackar + en massa annat kollijox. Jag investerade en matta för 29 spänn,två påslakansset för 45 kr styck.Jodå jag var på spenderar humör som ni märker.
Efter hemkomst från Birsta så vart det kaffe ute på Lustholmen hos M-O och Lilian i deras båt,mysigt så det förslår.
Ja sen hände det inte nåt annat spännande den dagen vad jag vet.
Onsdag? jaha nu måste jag tänka?jo jag jobbade en liten sväng.Bakade bullar med en av brukarna.Fick inte smaka en bulle när dom var klar.Det ska jag ochså köra med här hemma.Nej,ni får inte smaka nån bulle.Dom ska vi spara til jul.Snacka om att dom skulle lyssna,nähä inte.Det kommer några gazeller springande och tar bullar i förbifarten å sen kommer dom igen i sjuhundra knyck och vips så har 22 bullar försvunnit från plåten.
På kvällen var det dags för fest på teatern! ja men det var ju trevligt??Maten var lite annorlunda måste jag ju säga. Couscous kycklingspett och kall lax?nja laxen gick ju ner men resten?Vinet var i allafall gott.
Klockan åtta var det dags att gå in och sätta sig i salongen och höra på ett gäng från Estetlinjen som rappade nåt som man brukar använda sig av när man tjattar``jävlar vad det smäller här i svedje´´typ gsp brx omp och en massa andra förkortningar som man inte fattar,ja vad man för stå ut med mycket.
Sen avr det dags fö en hemlig gäst.Ja men gud va spännande,not.Av alla människor i detta avlånga land så tar dom hit,ja gissa vem??????????????????????????
Jo, Lasse Eriksson.Varför just han?Jag tycker inte om den karln.Visst hade han sina poäng men näe.hade kommun inte någon annan att välja på eller vill inte dom komma till våran stad. HÄRNÖSAND,STADEN BAKOM FLÖTET!!!!
Ja nu får man ju egentligen vara nöjd för kommunen har ju bekostat denna tillställning.Ja jag är väl det då,men det är inte rätt.
ja så har veckan sett ut hittills,men man vet ju inte hur resten ser ut,den som kliver upp på morron får se hur dagen blir,eller hur?

Kommentarer
Postat av: Dotter!

UPPDATERA KVINNA!

2008-06-05 @ 09:56:25
Postat av: Sanna

Men tjena gryma Mias morsa :) hheheh..

Det e kanon har over there, men man har hemlangtan som fan nu. nu e de inte manga dagar kvar tills man far komma hem.

Ja de e en sot liten golvmopp, en bichon havanaise.. jag ska ta med honom nar jag halsar pa er nasta gang sa kanske han biter sig i orat :p

Take Care!

2008-06-27 @ 08:07:37
URL: http://kjellbertil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0