SOMMAR???

Kan det vara möjligt att det blir sommar nu? Idag skiner solen och det blåser inte. Det är banne mig dags för värme. Fast nu kommer ju en jobbig tid. Då säger ni säkert, vadå för?? Ja men tänk efter.
Nu när det är dags att börja minska ner på alla klädlager och börja visa armar och ben, ja hur ser vi då ut??
Man kanske skulle ta en före och efter sommarbild bara för att få se en typ av förvandling. Näe men hugaligen vet inte om jag vill. Man kanske skulle blivit en karl. Dom behöver minsann inte raka sig här och där,dra in magen och försöka se allmänt snygg ut. Dom tar av sig till shorts och bar överkropp och sen tror dom att dom är det sexigaste som finns, ja kanske vissa är det.Inte bryr dom sig om att dom är halvfeta med överhäng på magen och hårtussar under armarna.
På tal om hårtussar lite varstans, kommer du ihåg hon på Ulvön malin?? Där snackar vi riktigt buskage.Haha.
Jag måste erkänna att mina ben behöver en avhyvling innan man visar dom.Vilken hysteri bara för att klä sig i sommarkläder!!

Nu är det även dags att sjösätta båten och vara ute på böljan den blå,hej å hå. Man har nog kvar lite i bakhuvudet av resan från Ulvön i somras då allt i båten var ett ända strul. Ja snacka om gung på havet. Men varför var vi ute i den sjön?
Annars så är det riktigt kul att träffa alla övervintrade sjöbusar igen. Man har på ett sätt sommar å vintervänner.
Det finns väl inget härligare än att vara på vattnet en varm och solig dag å kanske en kall cider att fukta strupen med.
Att bara se alla tokiga båtägare är ju ett nöje. Sitta å titta på folk  som kommer och ska parkera kan vara en höjdar upplevelse och även när dom ska backa ur sin parkeringsruta. Jag tror nog vi har underhållit folk när vi kommit och ska lägga till, men det bjuder jag på så gärna.Kanske berättar mer om våra sjöfärder en annan gång.
ta nu vara på denna soliga torsdag. Kram på er!!

Kommentarer
Postat av: mia

från ulvön va de inge kul i somras god damnit! :D

2008-05-22 @ 13:21:47
Postat av: motti

näe definitivt inte but we made it!!Nu vet vi att vi inte blir sjösjuk i sån sjö i allafall.Nu ska jag åka å jobba puss!!

2008-05-22 @ 13:45:39
Postat av: mln

hahahaha hur kan jag glömma henne!? :D

2008-05-22 @ 16:35:17
URL: http://mlajn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0