Lite smått å gott!

Vad ska man skriva om i en blogg? Man kan ju t.ex skriva ner saker ur sitt liv, vad man har för tankar, eller bara en massa tokigheter.
Jag är väl en ganska vanlig mamma till två brudar och sambo sen en massa herrans år. Ja, nu kommer några att reagera på ``vanlig´´mamma. Det är ju faktiskt en bra fråga, vad är vanligt? Är mina barn vanlig? Näe de tror jag inte eftersom dom säkert anser att jag inte är vanlig eller ska man säga normal.
Eftersom det finns så mycket tråkigheter så vill jag att min blogg ska handla om saker som är roliga, både på min och andras bekostnad. Jag har nog en ganska konstig humor. Jag kan skratta åt mig själv många gånger för att jag tycker att jag är skit rolig, fast ingen fattar vad som är roligt. Om jag ser en film så skrattar ju naturligtvis jag när ingen annan skrattar, sån är jag. Jag har nog likt Mia och Malin kiss&bajs humor. Ska man aldrig bli vuxen?? Näe det tänker jag inte bli!!! Fasiken va tråkigt. Ska jag berätta om mina två underbara döttrar? Ni känner dom säkert? Den ene vid namn Mia, hon är nog lte av en ``djävul´´henne måste man utfodra innan det växer ut två illröda horn i pannan å då säger jag bara VARNING!!! Men efter mat så blir hon en liten gullig ängel med lite svarta vingar,för djupt i henne så är den lilla djävulen kvar men på ett snällt sätt. Hon hittar på det ena å det andra. Man kan nog skriva en hel bok om hennes hyss å stolleprov. Fast vi älskar den ungen ändå. Det andra barnet som heter Malin, ja vad ska man säga om henne? En mörkhårig brud som ibland skulle vara blond,haha. Hon kan komma med så smarta kommentarer för att sen komma på att det inte var så smart. Men vi älskar oxå den ungen.Nu ska jag inte avslöja nån sån kommentar,men den som läser får se. Jaha min sambo? Ja han är som han är och nog sagt om min familj eller????? Jag får väl berätta mer sedan om dessa tre personer som jag vårdar ömt!!

Kommentarer
Postat av: Mia

ska nog ta å blogga lite om min mongis familj jag mä ;)

2008-05-20 @ 19:26:24
Postat av: motti!

vi e ju bara lite mongis emellan åt!!

2008-05-20 @ 19:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0