SEXY THING!!

Det är en väldans tur man bor på landet. För skulle stadsborna se mej ute så här så skulle dom ringa psyk direkt.
Det är så att vi gästas av den charmigaste grabben som finns,nämligen Hannes.
Som jag skrivit tidigare så är ju morgonrocken mitt skönaste plagg.
Hajar ni vart det är på väg?
Hannes vill ju ut å uträtta sina behov och jag vill inte klä på mej än.
Jag tar på mej jacka och stövlar och under det så har jag min älsklingsrock i ljusblått som sticker fram,snyyyyyggt!
Där leker Hannes å jag på vägen men som tur är kommer det ingen bil körandes.
Ja men tänk er !!
En liten svart lurvig sak som yrar på och efter en galen kvinna i en fladdrande morgonrock, hujja!
Fast va då?
Vill dom inte se en stilig dam på morgonkvisten får dom väl blunda då.
Men risken att det ska komma en bil på våran väg är ju minimal,förutom postbilen då. Som kommer kl.14.
Näe nästa rastrunda får väl bli med riktiga kläder ifall nån kör förbi.

Kommentarer
Postat av: Mia

har va de baaaaara gamla inlgg...

2008-12-17 @ 19:44:04
URL: http://korniiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0