Man är lycklig var dag, Hakuna matata!!!

Ja så var man igång med dessa julklappar. visst är det väl ändå lite roligt att se högen med paket växa fast inget är till en själv?
Mina underbart söta döttrar har provat var sina klänningar till nyårsafton och snäl som man är så fick dom dom av mig.
Vill ju inte att dom ska se ut som trashankar på en sådan kväll.
Nu kan dom stassa runt i sina kreationer och tindra med ögonen och tycka att det är en underbar kväll!!!
Vette f-n om dom tycker det på nyårsdagen? I dont think so!!!!!!

Ja som sagt, julklappar.
Jag har nästan jämt önskat mej en glidaruntimorgonrock och ett par slipperisulers men i år blir det andra bullar,
Jag provde en jacka på Åhlens som jag vill ha!!
Det var även 20% på den så det kan mina barn kosta på sin älskade mamma!!!!
JAG VILL HA DEN!!!!!

Eftersom Mia har hittat en ny hobby så måste man ju prova den, jag oxå!
Asså jag är ju skit haj på GH men på trummor var jag ju grym.
Kanske lite för stel då, men va fasiken man kan ju inte få allt här i livet.
Men roligt var det ialla fall.

Fredag och Lördag var jag ute på restaurang och svålade i mej.
Fredagskväll var jag på Sams och åt super god mat.
Lördagen tillbringades i Sundsvall med lite lätt shopping för att senare på kvällen åt på stekhuset.
Jag har aldrig varit där men nu fick dom se mej live.
Fast ingen ville ha min autograf, jag vet inte varför?? Tråkmånsar!!
Ja och söndagen offrade man sig och drog en repa på stan. Det var ju skyltsöndag med spöregn.
Vilken julinspiration man fick. Hörde inte ens någon julsång.
Vad är det frågan om?
Tur man kan sjunga själv. Jingle bells, jingle bells,tralalalala.
Nä nu får ni göra något annat än att läsa vad en mamma i sina bästa år har för sig!!!
KRAM PÅ ER!!!!!

Kommentarer
Postat av: Mia

haha ville ingen ha din autograf?? Poor thing ;)



Tomten?? kommer han så ska ja nita han för alla julklappar jag INTE fått genom årets lopp.. ;)

2008-12-03 @ 07:12:46
URL: http://korniiii.blogg.se/
Postat av: Suänna

:-) Då kommer Hannes ut måndag kväll, jag ringer innan vi kommer.

Nu blir han jätte glaaad. Kram!

2008-12-03 @ 09:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0