INTE LÄTT Å VA JAG!!!

Har man någonting för att man är snäll?? Näe inte ett skit kan jag ju säga.
Jag och mina barn gav min sambo ett Playstation 2 i farsdag/födelsedagspresent.
Vi fick låna Guitar hero av en kompis till Malin.
Härom kvällen stå min lilla sambo och river av några riff.
Jag frågar snällt om jag kan få spela lite å vet ni vad KARLN svarar?
I helvete heller!! Jag ska spelar varenda låt j-vel på hela listan om jag så ska spela tills i morron,spel h-vete.
Jaha,säger jag, då går jag väl ut och röker.
Ja gör det du ,svarar han!!! Hej då!!
VA, är det att ha dåligt spelhumör eller.
Fast det finns fler som har dåligt spelsinne i vår familj.

Jaja nog om det. Nu är julkommersen i full gång. Julklappshögen bara växer å växer.Till glädje för mina barn då.
Fast julen är ju till för att glädja andra eller?
Fasiken vet om den inte är till för att gynna staten och kapitalet?
Vi sliter en månad, får vårat lilla bidrag, handlar saker som finns under resten av året, köper mat som åker in och ut i kylskåpet några dagar för att sen hamna i sopkorgen och allt detta för bara en dag!!
Jamen är vi riktigt friska?
Nopp tror inte det. fast å ena sidan kan vi ju själva bestämma över detta men det är ju SÅÅÅÅÅ kul med paket.
Det är baske mej nästan roligare att ge än att få.
Nämen förstå mej rätt nu barn. Jag vill jättegärna ha paket på julafton av er.

Helgen blir lugn för min del. jobbar ju men det gör inget.
På söndag ska vi äta "julbord" på jobbet och det blir mumsfillibubblan det.
Nu är det så att när det är fest så klär man upp sej tycker brukarna och det är ju faktiskt sant.
Det blir lite speciellt då.
Vi hade julfest i onsdags och då var det till att klä upp sej då oxå.
Alla var så fina. Myspysarna som bor där. Tycker om varenda en av dom.

Näe nu får ni gå och sova. Det är en ny dag och nya tag i morron. KRAM PÅ ER!!!!!

Kommentarer
Postat av: Suääännna

Imorgon kommer lillfisis :-)

2008-12-07 @ 22:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0