Fredag!!

Mmh, känner ni julinspirationen komma mer och mer??
Jodå säger en del men icke sa nicke säger andra.
Hur många är det som fasar inför denna helg som ska vara skön å mysig?
Det är nog ett stort antal både vuxna å barn.
Ni som såg på Efterlyst härom dagen kanske hörde att det kommer att ske minst tre mord under julhelgen, misshandeln ökar katastrofalt och en massa annat elände.

Näe usch. Nu övergår vi till nåt trevligare!
Har ni varit snälla barn i år?
Gjort det ni blivit tillsagda om?
Nähä kunde väl tro det. Ja se då blir man utan paket.
Det vill säga att man skickat önskelista till tomten, varit snäll mot Mor och Far, lagt sej i tid och ätit upp ärtorna.
Har man gjort detta då får man minst ett paket på julafton.
Jag har i  allafall gjort det och nu väntar jag med spänning på vad jag ska få.

Jag fick en julklapp igår från jobbet. En jättefin ljuslykta.
En klapp som alla har användning av.
Att lysa upp tillvaron med i denna mörka tid. Om man nu har ett ljus att tända i den?
Detta var bara ett morgon inlägg från Motti.
Var rädda om varandra och ta det lugnt med ni vet vad?!

Kommentarer
Postat av: Mia

jul, va e de? :O

2008-12-20 @ 15:29:08
URL: http://korniiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0