MÅNDAG IGEN !

Nu går det undan, veckorna bara rullar på i ett snabbare å snabbare tempo. det är snart dags att plocka fram vinter jacka å skor. Fy för den lede.
Jag tror inte att jag är ensam om att vilja ha kvar sommaren ett tag till.  Fast hur har sommaren varit ? Har vi haft soligt å varmt eller har den regnat bort? Ja ska jag vara ärlig så vet jag inte eller vill man inte minnas. Bada har jag ju gjort några ggr men inte lika mycket som ifjol.
Det har nog varit en skön sommar för lite färg har man ju haft. Eftersom hösten är på ingång så är det snart dags att ta upp båten för vintervila.
Det känns alltid vemodigt men när hon väl står inne i sitt båt hus så är det så skönt.
Då börjar en annan period, man umgås med dom man knappt ser på sommaren. Man kan nog säga att man har sommar och vinter vänner.
Visst är det väl tur att man har både och.
Jaha, i helgen så vart det bad å middag på Höga Kusten hotellet. Det var skönt att bubbla.
Efter en storskrubbning så var det dags för en mumsfillibabba middag. Maten var supergod och efterrätten ska man inte tala om. Vi har kunnat dela den på 4. Marängsviss som inte gick av för hackor. det var tur det var utför när vi skulle till båten för då kunde man rulla ner.
Annars så har det väl inte hänt så mycket, jobbat lite emellanåt. Till helgen så är det marknad i stan och ute på holmen är det surströmmingsfest så det är full fart. Så värst mycket spännande händer inte just för tillfället.
Ska dra en sväng till Sundsvall på onsdag och ha inventering på nya höst collectionen, man kanske gör nått fynd.
Ha det så skönt och kramavarandra i trafiken!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0